اس ام اس جدید شهریور 90


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 1257
:: بازدید سال : 5613
:: بازدید کلی : 92988

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس جدید شهریور 90
پنج شنبه 3 شهريور 1390 ساعت 18:13 | بازدید : 448 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

برای پیش تو بودن”بلیط ” لازم نیست ...... مرور قصه ی دل کافی ست

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من “تــــــو” را به دلم قول داده ام ..... نگذار بد قول شوم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تقصیر دلم نیست که در کنج دلم جا داری / خوشگلی ، با نمکی ، دو چشم زیبا داری . . . !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آه گراهام ......... کاش اختراع نمیکردی تلفنی را که زنگ نمیزند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند . . . !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم

هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه مرگ عاشقت میمانم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد / بی تو اما بوی ریحان ، بوی زندان میدهد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد ، خودش محتاج

قطره ای از باران محبت بود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش میشد در میان اطلسیها خانه کرد / کاش میشد با نگاه بی کسی کاشانه کرد

باد و باران را میان دام کرد و دم نزد / کاش میشد با صدایی عاشقانه ناله کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بخار شیشه ایم ، نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلامون بزرگه تنگش نکنیم ، زندگی آسونه سختش نکنیم ، رفاقت قشنگه ترکش نکنیم!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آن را که جفا جوست نمی با ید خواست / سنگین دل و بد خوست نمی باید خواست

مارا ز تو غیر از تو تمنایی نیست / از دوست به جز دوستی نمی باید خواست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


فروغ ساحل شب های من باش / طلوع طالع فردای من باش

در این فصل خزان زندگانی / امید این دل تنهای من باش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو به نقش قهوه اعتقاد داری ، به پیش بینی ، به بازی های بزرگ و من فقط به چشمهایت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


با چرخش روزگار هم درگیرم / انگار گره خورده به تو تقدیرم

من شاعر حرف های این دل هستم / یادت نرود!بدون تو می میرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


برای دیگران عشق کور است اما درمورد من این صادق نیست چون وقتی من عاشق شدم تورا دیدم.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اتل متل تو ماهی ، دیدم که چشم به راهی ، برات پیام نوشتم نگی دوست نداشتم.

 


اسیرم اما نه به چشمانت / دل تنگم اما نه به دیدارت / بیمارم فقط به مرامت.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 



 



|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: